W sprawach zimowego utrzymania dróg gminnych należy kontaktować się z Panem Piotrem Turczynowskim pracownikiem Urzędu Gminy Dobra tel. 091 422 39 22

Godziny pracy:

Poniedziałek w godz. 8 00 – 17 00
Wtorek w godz. 8 00 – 15 00
Od Środy do Piątku w godz. 7 00 – 15 00

Po godzinach pracy Urzędu interwencje można zgłaszać pod nr tel. 512 384 716

W przypadku wystąpienia opadów śniegu apelujemy do mieszkańców o nie pozostawianie samochodów na poboczach dróg gminnych. Zaparkowane w pasach drogowych auta znacznie utrudniają odśnieżanie ulic.

W sprawach zimowego utrzymania dróg powiatowych należy kontaktować się:

P.U.P ,,TRANS-NET” S.A., Police ul. Tanowska 8
telefony: 91 312 11 20 w. 39 lub 49 w godz. od 7:00 do 15:00
tel. / fax. 91 317 51 77

Przyjmowanie zgłoszeń o utrudnieniach na drogach:

Dyżury całodobowe
1. Od 1 do 10 każdego miesiąca.
Bartosz Drozdek – dyżury całodobowe
tel. służbowy: 91 312 11 20 w. 39, tel. kom 733 410 850, e-mail: b.drozdek@trans-net.pl

2. Od 11 do 20 każdego miesiąca.
Artur Kopacz – dyżury całodobowe
tel. służbowy: 91 312 11 20 w. 39, tel. kom 696 276 827, e-mail: a.kopacz@trans-net.pl

3. Od 21 do ostatniego dnia każdego miesiąca.
Marek Markowski – dyżury całodobowe
tel. służbowy: 91 312 11 20 w. 49, tel. kom 600 289 892, e-mail: m.mrkowski@trans-net.pl

4. Dozorca bazy spółki.
tel. 696 484 814
praca w dniach roboczych od 22:00 do 6:00 oraz w dniach wolnych od pracy dyżury całodobowe

Źródło: Urząd Gminy Dobra

Dawid Klich | 16.01.2018, 08:08 | Wiadomości