Doręczanie decyzji podatkowych na 2024 rok

Uprzejmie informuję, że pracownicy Urzędu Gminy Dobra doręczają osobom fizycznym decyzje podatkowe na 2024 rok.

Jednocześnie informuję, że część decyzji jest doręczana za pośrednictwem Poczty Polskiej. W związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą o zwrócenie szczególnej uwagi na awiza Poczty Polskiej. W przypadku dwukrotnie awizowanego pisma, doręczenie uważa się za dokonane a pismo pozostawia się w aktach sprawy.

Przypominam, że podatek płatny jest w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminach: do dnia 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego. W przypadku gdy kwota zobowiązania podatkowego nie przekracza 100,00 zł podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności pierwszej raty. W przypadku otrzymania decyzji w terminie innym niż ustawowo wyznaczonym – termin płatności raty wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Państwa indywidualny numer konta bankowego, na który należy wpłacać podatek zawarty jest w treści decyzji.

Źródło: Żaneta Łopyta, Kierownik Wydziału ds. Podatków