Urząd Gminy Dobra informuje, że rusza nabór przedstawicieli do Zespołu ds. budżetu obywatelskiego na rok 2024.

Nabór przeprowadzony zostanie w dniach 15.03.2023 – 03.04.2023 r.

Zgłoszenia przyjmowane będą w terminie do 31.03.2023 r., na załączonym formularzu. Formularz dostępny jest także w siedzibie Urzędu Gminy.

Zgłoszenia przyjmowane będą:

  • w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a oraz
  • w formie elektronicznej na adres: gmina@dobraszczecinska.pl

Nabór przeprowadzony zostanie wśród grup:

  • mieszkańcy gminy;
  • członkowie organizacji pozarządowej

O przynależności do poszczególnej grupy decyduje kandydat poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu.

Szczegółowe informacje dostępne są pod numerem telefonu 91 441 05 00.

Zapraszamy do aktywnego udziału w rozwoju naszej Gminy.

Zarządzenie Nr 33/2023 Wójta Gminy Dobra z dnia 3 marca 2023 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących naboru członków Zespołu ds. budżetu obywatelskiego na rok 2024 >> pobierz (pdf)

Formularz zgłoszeniowy >> pobierz (pdf) | pobierz (doc)

Źródło: Urząd Gminy Dobra

Dawid Klich | 14.03.2023, 17:50 | Wiadomości