Urząd Gminy Dobra informuje, że rusza nabór przedstawicieli do Zespołu ds. budżetu obywatelskiego na rok 2024.
Nabór przeprowadzony zostanie w dniach 15.03.2023 – 03.04.2023 r.
Zgłoszenia przyjmowane będą w terminie do 31.03.2023 r., na załączonym formularzu. Formularz dostępny jest także w siedzibie Urzędu Gminy.
Zgłoszenia przyjmowane będą:
- w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a oraz
- w formie elektronicznej na adres: gmina@dobraszczecinska.pl
Nabór przeprowadzony zostanie wśród grup:
- mieszkańcy gminy;
- członkowie organizacji pozarządowej
O przynależności do poszczególnej grupy decyduje kandydat poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu.
Szczegółowe informacje dostępne są pod numerem telefonu 91 441 05 00.
Zapraszamy do aktywnego udziału w rozwoju naszej Gminy.
Zarządzenie Nr 33/2023 Wójta Gminy Dobra z dnia 3 marca 2023 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących naboru członków Zespołu ds. budżetu obywatelskiego na rok 2024 >> pobierz (pdf)
Formularz zgłoszeniowy >> pobierz (pdf) | pobierz (doc)
Źródło: Urząd Gminy Dobra
Dawid Klich | 14.03.2023, 17:50 | Wiadomości