Urząd Gminy Dobra informuje, że od dnia 06 lutego 2023r., osobom fizycznym, pracownicy Urzędu Gminy Dobra będą doręczać decyzje podatkowe na rok 2023.

Decyzje będą również doręczane za pośrednictwem Poczty Polskiej w związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą o zwrócenie szczególnej uwagi na awiza Poczty Polskiej. Ponieważ w przypadku dwukrotnie awizowanego pisma, doręczenie uważa się za dokonane a pismo pozostawia się w aktach sprawy.

Przypominam, że podatek płatny jest w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminach: do dnia 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego. W przypadku gdy kwota zobowiązania podatkowego nie przekracza 100,00 zł podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności pierwszej raty. W przypadku otrzymania decyzji w terminie innym niż ustawowo wyznaczonym – termin płatności raty wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Państwa indywidualny numer konta bankowego, na który należy wpłacać podatek zawarty jest w treści decyzji.

Źródło: Wójt Gminy Dobra

Dawid Klich | 03.02.2023, 16:57 | Wiadomości