Zgodnie z uchwałą nr XXXIV/458/2022 Rady Gminy Dobra z dnia z dnia 25 sierpnia 2022 r. w sprawie zasad budżetu obywatelskiego na rok 2023 można składać już propozycje projektów.

Tak samo jak w ubiegłym roku z kwoty 1 000 000 zł, środki w wysokości 940.000 zł. przeznaczone są na realizację projektów o charakterze inwestycyjnym a środki w wysokości 60.000 zł. będzie można wykorzystać na realizację projektów o charakterze nie inwestycyjnym.

Mieszkańcy mogą składać wnioski do 12 grudnia 2022 r. do godz. 15:00

1) w przypadku ręcznego wypełnienia wniosku – osobiście w Urzędzie Gminy

2) elektronicznie poprzez wypełnienie formularza elektronicznego dostępnego na stronie dobraszczecinska.budzet-obywatelski.org lub w formie zeskanowanych oryginalnych formularzy nadesłanych na adres mailowy gmina@dobraszczecinska.pl.

Propozycję projektu należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu.

Harmonogram tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego:

  • składanie wniosków do 12.12.2022 r.
  • weryfikacja i opinia projektów do 13.01.2023 r.
  • głosowanie od 30.01.2023 do 13.02.2023 godz. 15:00
  • lista rekomendowanych projektów do 20.02.2023 r.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej dedykowanej budżetowi obywatelskiemu www.dobraszczecinska.budzet-obywatelski.org.

Uchwała nr XXXIV/458/2022 Rady Gminy Dobra z dnia z dnia 25 sierpnia 2022 r. w sprawie zasad budżetu obywatelskiego na rok 2023 >> pobierz (pdf)

Formularz >> pobierz (pdf)

Źródło: Urząd Gminy Dobra

Dawid Klich | 23.09.2022, 22:51 | Wiadomości