Urząd Gminy Dobra od 03 listopada przechodzi w tryb pracy zdalnej. Komunikat tej treści ukazała na stronie Urzędu Gminy Dobra

Informuję, że od dnia 3 listopada 2020r. Urząd Gminy Dobra, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2.11.2020r. wykonuje część zadań w formie pracy zdalnej. 

W godzinach pracy Urzędu Gminy Dobra, tj.  poniedziałek 8:30 – 16:30, wtorek – piątek 7:00 -15:00, obsługa Interesantów prowadzona jest z zachowaniem wymogów wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów, tj. 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.

Prosimy o kontakt pod numerami telefonów:

Sekretariat Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a, 91 311 30 48 

e-mail: gmina@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji,  91 311 32 36 (tylko kontakt telefoniczny i internetowy, wydział wyłączony z bezpośredniej obsługi Interesantów)

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska, 91 311 22 81

e-mail: wso@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji, 91 311 34 87

e-mail: sekretariat-wgokie@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Referatu ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, 91 424 19 76

e-mail: sekretariatppiwz@dobraszczecinska.pl

Prosimy korespondencję kierować przez Pocztę Polską lub przez internet: drogą e-mailową oraz przez platformę e-puap (www.epuap.gov.pl).

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera

Podstawa prawna: § 24a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2.11.2020r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii ( poz. 1931 ) 

Dawid Klich | 03.11.2020, 20:12 | Wiadomości