Urząd Gminy Dobra od 03 listopada przechodzi w tryb pracy zdalnej. Komunikat tej treści ukazała na stronie Urzędu Gminy Dobra
Informuję, że od dnia 3 listopada 2020r. Urząd Gminy Dobra, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2.11.2020r. wykonuje część zadań w formie pracy zdalnej.
W godzinach pracy Urzędu Gminy Dobra, tj. poniedziałek 8:30 – 16:30, wtorek – piątek 7:00 -15:00, obsługa Interesantów prowadzona jest z zachowaniem wymogów wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów, tj. 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
Prosimy o kontakt pod numerami telefonów:
Sekretariat Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a, 91 311 30 48
e-mail: gmina@dobraszczecinska.pl
Sekretariat Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji, 91 311 32 36 (tylko kontakt telefoniczny i internetowy, wydział wyłączony z bezpośredniej obsługi Interesantów)
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
Sekretariat Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska, 91 311 22 81
e-mail: wso@dobraszczecinska.pl
Sekretariat Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji, 91 311 34 87
e-mail: sekretariat-wgokie@dobraszczecinska.pl
Sekretariat Referatu ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, 91 424 19 76
e-mail: sekretariatppiwz@dobraszczecinska.pl
Prosimy korespondencję kierować przez Pocztę Polską lub przez internet: drogą e-mailową oraz przez platformę e-puap (www.epuap.gov.pl).
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Dawid Klich | 03.11.2020, 20:12 | Wiadomości